czwartek, 14 listopada 2013

Avon i inni.


Tak, miałam nie kupować. Na swoje usprawiedliwienie mam jedno. Zamówienie było złożone przed postanowienie, więc się nie liczy :P (tak, tak sobie Kasiu tłumacz)
Poza tym z nałogu kolorówki wpadłam w nałóg pielęgnacji włosów i sukcesywnie zaczynam o nie dbać.
A co :D
Dzisiaj pokaże Wam błyszczyk z zestawu :)
Moja best frendzela od picia, od życia, od smutków, wzlotów upadków, radości i odchudzania, jest konsultanką Avon. Co za tym idzie, wszystkie rabaty, promocje, katalogi netto, brutto, strutto stoją dla mnie otworem. Dzięki niej zdobyłam za 39 zł taki oto zestawik : 



- błyszczyk glazewer sparkle, odcień Sugar Cane, pojemność 6 ml.






Mimo, ze w opakowaniu jest różowy, na ustach tworzy transparentną warstwę.
Słodka i błyszcząca tafla :)

Jak Wam się podoba? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz