czwartek, 24 listopada 2016

Update recenzji z dlaLejdis

Postanowiłam napisać jedno sprostowanie. Kiedy nie piszę na blogu, to nie znaczy, że leżę i pachnę :P. Piszę dla innych portali albo sobie cuduję. Dzisiaj chciałam pokazać Wam 6 ostatnich recenzji dla portalu dlaLejdis. Może będziecie mieli ochotę podskoczyć i poczytać co tam naskrobałam. Myślę, że będę dodawać co się dzieje na innych platformach. Oczywiście zbiorcze, bo bez sensu powielać coś, co już jest :).

Do dzieła! Przedstawiam ostatnie wypocinki:

1. 

Nakładem Wydawnictwa Feeria, wyszła ciekawa publikacja o matkach, które nie są jak z bajki.

2.  

Racja Stanu - mój osobisty faworyt. Nigdy nie myślałam, że Novae Res może wydać taką perełkę :).


3. 
I wielkie rozczarowanie. Tak wiele obiecywałam sobie po tym tytule. Moja tematyka, ale jednak nie pałamy do siebie miłością :/


4. 


Wielkie zaskoczenie i coś nowego w moim życiu :).


5. 

Coś dla ducha i ciała :).


6. 

Kocham <3

Recenzja

I to tyle na ten moment. Mam nadzieję, że zajrzycie i poczytacie :).
High wings sowixy :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz