wtorek, 5 kwietnia 2016

Mia Sheridan - Bez słów Lista Archer'a, czyli TOP 13 utworów A



Zastanawiałam się długo jak ogarnąć cały dzisiejszy post. Żeby nie spoilerować  i nie zrobić zbytniego misz maszu. Pomysł przyszedł nagle. Top 13 Archera? Dlaczego 13? To taka optymalny ilość żeby nie było ani za dużo, ani za mało i przeciwdziałać pechowości owej liczny :P Moim pierwszym zamysłem było przypisanie muzyki do konkretnej sytuacji w książce, ale.... Nie... Czuje, że za bardzo bym zdradziła, zahaczając o spoiler, a przecież nikt tego nie chce :)
Teraz myślicie pewnie: Kasia, to jak to ma wyglądać?
Ano... Po prostu lista utworów i już. Może dzięki mnie wejdziecie w świat Archera. Starałam się dodawać piosenki chronologicznie do rozwijania się akcji.
Zobaczcie jak mi to wyszło :)

13


                                                                    





12


                                                                    





11
      
                                                                                                                                                                     





10


 





9


 





8


 





7


 





6


 





5

   
 





4


                                                                    





3







2








1


     







To tyle. Jak Wam się podoba moja lista? Oczywiście jest ona subiektywna i każdy może mieć swoją po przeczytaniu książki :)
Czytaliście już Bez słów? Jeśli nie to gorąco polecam. Zresztą przeczytajcie recenzję i sami się przekonajcie czy warto :P

Do następnego sowixy :*
                 



                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz