piątek, 29 lipca 2016

Małe zakupy w Super sklepie, czyli jak pielęgnuje swoje uzależnienie od balsamów ochronnych :)

Jestem wielkim maniakiem balsamów do ust. Już dawno wyrwało się to spod jakiejkolwiek kontroli. Myślę, że kiedyś zrobię wpis zbiorczy o wszystkich :) Co z tego, że przywiozłam sobie ze Stanów zestaw 8 plus parę pojedynczych sztuk. Tak muszę pielęgnować swoje uzależnienie.

Lip smackery wiodą prym w moich zbiorach :D. 
Kiedy zobaczyłam promocję na słodką edycję musiałam się skusić na trzy sztuki :) Dzisiaj o śmietankowym zawrocie głowy :)



Całość CUPCAKE COLLECTION wygląda tak:


Od lewej: Birthday Cake,
Vanilla Coconut,
Strawberry Sprinkle,
Salted Caramel,
Red Velvet,
Berry Buttercream.


Ja kupiłam urodzinowe ciasto, wanilie z kokosem oraz red velvet.





Śmietankowe ciasto:



Jeśli nie widzicie składu dajcie mi znać.


Pomadka jest nawilżająca. Nadaje lekki połysk i mleczną poświatę :) Smackery już tak mają. Nie są całkowicie transparentne. 
Zapach jest... śmietankowy :P. Tak wiem, bardzo odkrywcze, ale nie da się tego inaczej nazwać. Kojarzy mi się z twardymi karmelkami, z dzieciństwa. Taka świeża śmietanka. Nienachalny, delikatny zapach. Zamykasz oczy i siadasz spokojnie w długi wieczór pod kocem
z kakao :) Zdecydowanie ciepła nuta, która otula radosnym kokonem :)
Smakuje ? Nie smakuje! Ma lekko chemiczny posmak.Niestety pomadki spod znaku S nie są znane
z dobrego smaku. Ja uważam to za zaletę. Przynajmniej nie zjadam jej z ust od razu :).

Pomadki produkowane są w U.S.A. i podbiły serca kobiet na wszystkich kontynentach :) Przyciągają mnie do siebie szeroką gamą produktów. Naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie.

Wielkim plusem jest nie kleistość. Myślę, że każda kobieta wie o co mi chodzi. Nakładam na usta pomadkę, pocieram wargami o siebie i... czuję że nie chcą się swobodnie otworzyć. To jest kleistość :P Dosłownie wszystko zostaje na ustach. Szczególnie włosy w wietrzny dzień. W przypadku smackera, nie ma takiego problemu.

Polecam serdecznie, ponieważ LS Cię nie zawiodą :)

Znasz, lubisz?

High wings sowixy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz