czwartek, 31 października 2013

Róz Basic, limitka Venedig, Swatche na poliku

Specjalna notka dla kmb1. Kochana, powiem Ci szczerze, ze nie mogę uchwycić idealne wyglądu tego różu. Albo mój aparat przekłamuje, albo światło tak działa. Nie wiem, ale na poliku odcień jest odrobinę silniejszy, niż to wychodzi na zdjęciach.
Zaczynamy !
Oto obiekt naszych obserwacji :
I teraz swatche na poliku(tylko na prawym )
Jedna  warstwa. 



Dwie warstwy :


Trzy warstwy :



Polik bez różu :




. Róż rozsmarowałam na większej partii polika, bo nie znając takiego tupu kosmetyku oczywiście pacnęłam za dużo:P
Jeśli widać jakieś przebarwienia, to jest to efekt mojej niedoskonałej, w ostatnim czasie, twarzy.
Na samym początku jak się go nałoży to tworzy się wielka, wręcz straszna różowa plama. Wygląda się jak matroszka, jednak róż daje się ładnie rozsmarować i uzyskać delikatny efekt.
Dla bladych twarzy :  radzę uważać. Wystarczy malutka kropeczka, aby uzyskać dobry efekt.
Mam nadzieję, ze swatche kmb1 odpowiadają :)
Jeśli coś jeszcze ktoś chce wiedzieć. Proszę pytać :)
Buziaki robaki :*

1 komentarz:

  1. Dziękuję za zdjęcia ;)
    Zapoluję na ten róż, bałam się, że nie uda się otrzymać naturalnego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń